[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

---------

[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Mon, 29 Dec 2008 09:06:13 +0200

Recep KIRMIZI @ 29-12-2008 00:13:
> Yukarýda yazýlanlara aynen katýlmakla birlikte bir sorum olacak öðrenci not
> sistemi otomasyonu, ve üni. deki diðer iþleri yapacak yazýlýmlarý yazmaya
> kalkýþmak haylice bir yük olsa gerek. Bu iþi yaparken dýþarýdan (daha doðrusu
> en azýndan bu listenin sakinlerinden) bir beklentiniz var mý? Þunun için
> soruyorum. Bu yapýlacak iþ eðer baþarýlý bir þekilde yapýlýrsa sanýrým çoðu
> üniversite için güzel bir örnek'te teþkil etmiþ olacak. Henüz baþlamamýþ olan
> bu proje için bence dilden ziyade nasýl bir lisans kullanacaðýnýzý öncelikli
> [...]

açýkçasý katýlýrým böyle bir collaborative çalýþmaya, çünkü izmir ekonomi
üniversitesine -sanýyorum- ege üniversitesinin yan kuruluþlarýndan birisinin
saðladýðý bir öðrenci yerleþtirme programýný kullanmýþtým, gerçekten çok
yetersiz programlar var piyasada ve GPL olursa sanýyorum tüm
üniversitelerimizin faydalanmasý söz konusu olabilir.

Alper'in dediði gibi *sürdürülebilir* olmasý çok daha önemli.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com