[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

---------

[Linux-programlama] Re: fikir alış-verişi

From: Bora Güngören <bora_at_boragungoren.com>
Date: Mon, 29 Dec 2008 11:23:26 +0200

Merhaba,

Kullanılacak olan uygulamaların web tabanlı olacağını düşünürsek -
olmayabilir de tabii - ben olsam Java ile yazılmış web servislerini
kullanan Java veya Python önyüzlü web uygulamaları düşünürdüm.

Üniversitlerde çok fazla sayıda birim ve ilgili bir sürü yasal mevzuat
olduğu için arka tarafın betik dilinde kodlanması daha sonra bakım
konusunda mesele çıkartabilir diye bir sezgi var içimde.

Sevgiler,

Bora.