[Linux-programlama] Re: Python da Merak ettiğim küçük bişey :)

---------

[Linux-programlama] Re: Python da Merak ettiğim küçük bişey :)

From: ANIL KARADAÄž <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sun, 21 Dec 2008 22:41:55 +0200

Alper in soyledigi gibi sorunuzun cevabi temelde raw_input tur. bunu
kullanırken amaciniz bir tus basilana kadar beklemek ise o bir tus sadece
enter olabilir.

getch() metoduna gelince, bildiginiz gibi bu metot conio.h basligi
altindadir. Ve conio.h standart bir baslik kutphanesi degildir. Ozellikle
bazi ms tabanli compilerlarda vardir.

Python da bunun icin bir modul varmis; msvcrt, msvcrt.getch() ==> windows
icin
unix icinde cozumu Ömer bey vermis.

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.