[Linux-programlama] Firebird sunucu kipinde kullanım?

---------

[Linux-programlama] Firebird sunucu kipinde kullanım?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 21 Dec 2008 18:59:50 +0200

Selamlar,
Firebird'ü sunucu kipinde nasýl kullanýyoruz? isql ile varolan bir
veritabanýný açmaya çalýþýyorum ama nedense fdb dosyanýn varolduðu
dizinde yetki yok ise dosya açýlmýyor. Sisteme Firebird 2.2 Superserver
'ý kurmama ve veritabanýna sunucu_Adi:/root/deneme.fdb' þeklinde ulaþmak
istemem raðmen yine de yetki hatasý alýyorum. Ama
'Sunucu_Adi:/var/tmp/deneme.fdb' þeklinde düzelttiðimde sorunsuz
baðlanýyor? Çözüm nedir?
Bulunduðu dizine doðrudan eriþim olmasý gerkiyorsa sunucu'nun bir anlamý
olmasa gerek...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)