[Linux-programlama] Python da Merak ettiğim küçük bişey :)

---------

[Linux-programlama] Python da Merak ettiğim küçük bişey :)

From: metin kilic <metinnnkilic_at_gmail.com>
Date: Thu, 18 Dec 2008 17:06:15 +0200

Merhaba Arkadaşlar,
Herkese kolay gelsin.
Pythona başlayalı daha 5 gün oldu ve sınıflar da dahil bir çok temel konuyu
bitirdim(Daha önceden C++ ve Pascal bilgilerim var)
Ancak kafama ufak bişey takıldı; o kadar bölüm geçmeme rağmen ve internette
araştırmama rağmen.->
***Python da ekranı bekletme komutunu(C++ ta ki getch() gibi veya c# ta
readline()) bi türlü bulamadım :) Çok ta engel bir durum değil ama takıldı
bi kere kafama işte. Python da ekranı bekletme komutu yok mu diye
soracaktım; varsa da bilen o bir kelimelik kodu yazabilir mi :)
Herkese İyi Çalışmalar.
Metin KILIÇ