[Linux-programlama] Re: Python da Merak ettiðim küçük biþey :)

---------

[Linux-programlama] Re: Python da Merak ettiðim küçük biþey :)

From: metin kilic <metinnnkilic_at_gmail.com>
Date: Thu, 18 Dec 2008 17:42:23 +0200

Erdem Altan ýn dediðini ben de merak ettim þimdi :)
Ömer F. Usta : sizin verdiklerinizde
sys modülünü kullanarak.
 import sys
 fd=sys.stdin.fileno()
ch=sys.stdin.read(1)

bu kod ile bekleme yapabiliyoruz ancak, raw_input() ile ayný ; enter a
basmayý bekliyor.
tty ve termios modülleriyle yazýlmýþ 2 satýr daki kodlarla bir sonuç elde
edemedim.
Bilgiler için tekrar saðolun.

Ýyi Çalýþmalar.
Metin KILIÇ
18 Aralýk 2008 Perþembe 17:24 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>yazdý: