[Linux-programlama] Re: Firebird Findoz-Linux göçü?

---------

[Linux-programlama] Re: Firebird Findoz-Linux göçü?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 18 Dec 2008 22:27:30 +0200

Selamlar,
Findoz'da yedeğini alıp Linux üzerindeki veritabanına atılabilir diye
duydum ama henüz denemedim... Olabilir mi?

Bir de UDF denilen şey veritabanı ile alakalı olmalı. Yani yaz ve çiz
komutlar topluluğu... Bu durumda Findoz/Linux farkı olması garip geldi
bana. Gerçi Firebird'e çok vakıf değilim. Bir ara uğraşmışlığım oldu
sadece...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Mesut Güler yazmış: