[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

---------

[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

From: Erkin <erkintek_at_fotograf.web.tr>
Date: Sat, 6 Dec 2008 11:19:48 +0200

Ama ubuntu gibi bir çok daðýlýmýn öntanýmlý baðlantýsý utf-8 olmadýðýndan, her
zaman sunucunun ayar dosyasýna eriþemeyebileceðimizden, her defasýnda sorgu
çalýþtýrmak daha güvenli olacaktýr.

Bu arada baþlýðýn belirttiði hata ile ilgili olarak: windows'daki mysql'de
hata varmýþ, kendi eklemelerimi de kabul etmedi i,þ,ð karakterlerini. Windowz
ortamýnda olduðumdan hiç config kasmayýp Wamp'ý yeniden yükledim.