[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

From: Huseyin Gomleksizoglu <huseyin.gomleksizoglu_at_linux.org.tr>
Date: Wed, 3 Dec 2008 16:37:14 +0200

Ruby On Rails tamamen baþka bir dil (ruby) ile yazýlým geliþtirmek için
kullanýlan bir framework. Ruby dilini öðrenmek diðer dillere göre oldukça
kolay. Ruby On Rails'i de ayný þekilde öðrenebiliyorsun ama eðer kendi
server'larýný kullanmayacaksan ruby on rails için düzgün ve ucuz bir hosting
bulman biraz zor. Hosting firmalarý genelde Ruby on Rails uygulamalarýný
daha düþük kaynaklarla çalýþtýrdýklarý için uygulamalar çok yavaþ oluyor.
Ruby on Rails kýsa zamanda büyük uygulamalar yapmak isteyenlerin tercih
etmesi gereken bir framework. Bildiðim kadarýyla CakePHP de Ruby on Rails'in
benzeri ama çok daha zor bir framework.

Huseyin