[Linux-programlama] Re: html icine resim gommek

---------

[Linux-programlama] Re: html icine resim gommek

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Wed, 3 Dec 2008 11:14:21 +0200

2008/12/2 Elvin Þiriyev <elvin_at_siriyev.net>:
> Bu iþlemin niye gerektiðine dair her hangi bir örnek aklýma gelmedi. Bunu
> niye istediðinizi anlamadým.
> ama apache sýkýþtýrmasýný deneyebilrsiniz. trafiðe yarayabilir.
> bir kaç dezavantajarý var.
> http://www.google.com.tr/search?q=mod_gzip
> http://us3.php.net/ob_gzhandler

Bu islem normal web server kullaniminda gerekmeyebilir ama benim icin
gerekiyor.Sunucuya devamli bagimli kalinmasin istiyorum.
Apache sýkýþtýrmasýndan bahsetmistim. Fakat isin soyle bir yonu var.
Aslinda cikan html ziplendikten sonra zip dosyasi olarak istemciye
gidiyor. Yani sayfa goruntusu olarak degil.Bu arada zaten sunucuda
mod_gzip aktif.
Ikisi de kullanilabilir sanirim benim durumumda. Ama ne kadar ise
yarar onu bilmiyorum.