[Linux-programlama] Re: PHP5, Interface içerisinde sabit tanımlamak

---------

[Linux-programlama] Re: PHP5, Interface içerisinde sabit tanımlamak

From: Altan Tanrıverdi <altant_at_gmail.com>
Date: Sat, 23 Aug 2008 13:00:21 +0300

PHP'de interface içerisinde özellik kullanılamaz. Getter ve Setter
kullanmalısın.

23 Ağustos 2008 Cumartesi 12:22 tarihinde Mehmet Gürevin <
mehmetgurevin_at_gmail.com> yazdı:

> Merhaba, yazmış olduğum bir classa implement ettiğim bir interface
> içerisinde değişken tanımı yapmak istiyorum. Tanımladığım bu
> değişkenleri sabit kullanmayı amaçlıyorum.
>
> Bu işlem java'da interface içerisinde sabit tanımlamak gibi olmalı
> diye düşündüm ama ne yazık ki muaffak olamadım :(
>
> Java'da şu şekilde yaptığım işlemi;
>
> public interface arayuz{
> public static final int sabit = 10;
> }
>
> public class sinif implements arayuz{
> //
> }
>
> sinif s = new sinif();
> [...]

İyi çalışmalar...
Altan Tanrıverdi
Çağ Grup Bilgi İşlem Müdürü
www.cagajans.com www.turkiyevitrin.com
Becerikli Sok. No: 19/ 8-9 06660 Kızılay/ANKARA
T/F: 0312 434 29 34