[Linux-programlama] Re: [PHP] Ãœst Dizinlerden Dosya Dahil Etmek ?

---------

[Linux-programlama] Re: [PHP] Ãœst Dizinlerden Dosya Dahil Etmek ?

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Sat, 23 Aug 2008 13:03:19 +0300

yaptýðýnýz iþlemde bir sorun yok. include '../Settings/Mysql.php"
komutu ile dosya belirtildiði gibi varsa yani bir üst klasörde
Settings adýnda bir klasör ve onun içinde de Mysql.php dosyasý varsa
yüklenmeli. sanýrým baþka bir sorun var.

almýþ olduðunuz hatayýda yazsaydýnýz daha fazla yardýmcý olabilidik sanýrým.