[Linux-programlama] Re: Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

From: Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com>
Date: Fri, 1 Aug 2008 11:44:45 +0300

2008/8/1 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>

> Selamlar,
> Tam olarak anlamadım: Findoz'da mı derleyeceğiz? Findoz'da derlenmiş olan
> jar dosyayı da Pardus'da çalıştıramamıştım! Biraz detaylı açıklayabilir
> misiniz? Hatırlatmakta fayda görüyorum. Örnek uygulama bir pencere
> uygulaması (GUI). Konsol uygulaması değil. Bu yüzden olabilir mi? Findoz'a
> ait bir kütüphane falan kullandığı için mi Pardus'da çalışmadı?!
>
> Mucip:)

Selamlar,

Windows'la bir alakası olmamalı. Netbeans SWING kullanıyor sanırım. Konsolda
derliyorum dediniz ya, javac deneme.java dediniz. İşte orada duraklayın bir,
bulunduğunuz klasörün adını not alın ("emre_at_pardus proje $" için proje) ve
şu komutları yazın sırayla:

cd ..
javac proje/deneme.java
java proje.deneme

Dışarıdan harici bir kütüphane kullanmadıysanız bir bağımlılık olmamalı. jar
çalıştırmaya kalkarken ne hatası veriyordu?