[Linux-programlama] Re: Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kodunun Pardus'ta çalıştırılması?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Fri, 01 Aug 2008 11:10:27 +0300

Selamlar,
Tam olarak anlamadım: Findoz'da mı derleyeceğiz? Findoz'da derlenmiş
olan jar dosyayı da Pardus'da çalıştıramamıştım! Biraz detaylı
açıklayabilir misiniz? Hatırlatmakta fayda görüyorum. Örnek uygulama bir
pencere uygulaması (GUI). Konsol uygulaması değil. Bu yüzden olabilir
mi? Findoz'a ait bir kütüphane falan kullandığı için mi Pardus'da
çalışmadı?!

Mucip:)

Ahmet Emre Aladağ yazmış:

> 01 Ağustos 2008 Cuma 00:07 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA
> <mucip.ilbuga_at_gmail.com <mailto:mucip.ilbuga_at_gmail.com>> yazdı:
>
> Selamlar,
> Findoz üzerinde NetBeans ile yazdığım kodu Pardus üzerinde
> çalıştırmayı
> deniyorum... Pardus üzerine pisi ile jdk paketini yükledim.
>
> Findoz'da dist ve src dizininde oluşturulan dolyaları;
>

> src dizininin içinde paket isminde bir dizin olmalı: örn proje. Sizin
> konsolda src dizini içerisine girip şu komutu vermeniz gerekli:
>
> javac proje/deneme.java
> Sonra da çalıştırmak için
> [...]

Kolay gelsin,
Mucip:)