[Linux-programlama] Tasarım Hakkında Öneri Rica Ediyorum

---------

[Linux-programlama] Tasarım Hakkında Öneri Rica Ediyorum

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Wed, 16 Apr 2008 09:04:52 +0300 (EEST)

Merhabalar,

PHP ile tasarlamayı düşündüğüm bir uygulama için sizlerden görüş rica
ediyorum. Elimde Mysql üzerinde duran bir veritabanı mevcut. Bu
veritabanından istatistiki bilgi çekmek amacındayım. Yapacağım
istatistikler aylık olacak ve hesaplarıma göre veritabanı üzerinden 72
adet sorgu yapmamı gerektirecek. Aklıma takılan nokta şu, her ne kadar bu
istatistik sayfası çok az kişi tarafından ve sınırlı sayıda görüntülenecek
olsa da 72 adet sorgu sayfanın oluşturulma hızını oldukça düşürecek ve
veritabanına da bir yük bindirecek. Bu durumda nasıl bir yaklaşım
önerirsiniz?

Saygılarımla..