[Linux-programlama] Re: Tasarım Hakkında Öneri Rica Ediyorum

---------

[Linux-programlama] Re: Tasarım Hakkında Öneri Rica Ediyorum

From: AYHAN YİĞİD <ayhan.yigid_at_multimedya.com>
Date: Wed, 16 Apr 2008 09:28:20 +0300

Mysql 5 üzerinde Stored Procedur kullanarak bu yükü azaltabilirsin. Sonuç
olarak düzgün bir index yapısı ile oluşturulmuş DB ye Procedure yazarak
performans degerlendirmesi yapmanı öneririm.

Saygılarımla

Ayhan YİĞİD
Toshiba Mobile Turkiye
Software Development

P Please consider the environment before printing this e-mail