[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazýlýmcý arýyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazýlýmcý arýyoruz

From: Davut Topcan <bocuhk_at_gmail.com>
Date: Wed, 16 Apr 2008 00:36:04 +0300

Bilginiz olsun diye yazýyorum,

Bu dersleri 2000 ve 2002 yýllarý arasýnda "Bilgisayar Programcýlýðý"
bölümünde bazýlarýný ayný, bazýlarýný farklý isimlerle bizler de aldýk(ve
dahi dahasýný da). bunlara ek olarak tarih , edebiyat falan da verdiler ;-)
Biz o dönemde haftanýn her günü sabahtan akþama kadar aralýksýz ders
alýyorduk. Hocalarýmýzdan biri o dönemde bu durumu " sizler mühendislik
bölümlerinde 4 yýlda verilen eðitimi sýkýþtýrýlmýþ olarak 2 yýlda
alýyorsunuz " diyerek açýklamýþtý. Þu anda Bilgisayar Programcýlýðý diye
bir bölüm yok ismi ve içeriði bir miktar deðiþti sanýrým..

Belki bilen , gören , duyan olmuþtur,, Okul SDÜ, Hocam'da Mustafa Býçaklý
idi.

Ha son olarak ne demiþler "ayinesi iþtir kiþinin". Artýk konuþmayý býrakýp
birþeyler yaparsanýz , insanlarýn size saygý duymasý için mühendislik veya
programcýlýk diplomalarýnýzý hiçkimsenin gözüne sokmanýza gerek kalmaz.
Birþeyler yapmaya baþladýðýnýzda insanlar size hakettiðiniz deðeri zaten
verecektir. Son zamanlarda Adidas'ýn bir reklamý var, orada da çok hoþuma
giden bir final yapmýþlar, adam yanlýþ hatýrlamýyorsam þöyle bitiriyordu;
"biri bir þey yapacaðým dediðinde ona þöyle derim, konuþma sadece yap".

Esenlikler,
Davut.

15.04.2008 tarihinde Anýl KARADAÐ <anil.karadag_at_gmail.com> yazmýþ: