[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: huseyin mert <huseyinin_at_gmail.com>
Date: Wed, 9 Apr 2008 12:49:58 +0300

+1
Ben de coderların bir sanatçı olduğunu düşünenlerdenim. Ben bilgisayar müh.
mezunu değilim fakat kodlamada şirketimizdeki iki mühedisin yapabildiğinden
daha iyi olduğunu düşünüyorum(lar). Mahir bey'e her satırında katılıyorum.
"mühendis olmuş, alaylı olmuş onun değerini ne artırır, ne azaltır..."
kısmını ise ayakta alkışlıyorum.

> İşini kaliteli yapabilen her insan baş tacıdır.

Hüseyin MERT
http://www.hmert.com