[Linux-programlama] Yanıt: Re: CVS + PHP

From: Guychmyrat Amanmyradov (guychmyrat@yahoo.com.tr)
Date: Mon 10 Sep 2007 - 16:59:15 EEST

İlk önce yardımınız için teşekkür ederim. Ama bazı yerleri tam anlıyamadım. Ben durumu izah edersem, sizde bana neler yapmam gerektiği konusunda yol gösterebilirmisiniz ?
Şu anda yaptığımız ikimizde yan yana çalışıyoruz ve bir proje geliştiriyoruz. O belli bir kısmını yapıyor bana paslıyor, bende kendi kodume entegre ediyorum. Yani anlıyacağınız çok komik bir durum. Her ikimizde de wamp kurulu.

Şimdi ben wamp'a ne kurmalıyım. Veya apachede ne ayarlar yapmalıyım ? Diyelim benim makinemi server olarak kullanmak istiyorum, o zaman makineme hangi programları kurmalı ve ayarlar yapmalıyım ? Link vermeniz yeterli.

Kodu gizlemekten kastım, zaten lokalda çalışacaksam sorun yokta. Mesela google'ın svn-i kullanmıştım bir ara. Ve googledan arayıp o koda ulaşılabiliyordu :) O yüzden diyorum, kapalı olsun diye.

Teşekkür ederim.

"Ömer F. USTA" <omerusta@gmail.com> wrote: Hazır daha hızlı bir yolu varmı bilemiyorum ama apache kurulu olan
ana makineye birde svn veya cvs sunucu kurarsın. crontab'a yerleştireceğin
ufak bir script ile belirli bir süredebir eğer revizyon sürümü bir önceki
revizyon sürümünden farklı ise apachenin htdocs dizinine svn deposundaki
kodu kopyalar. Bu sayede siz 2 arkadaş kodu güncelledikten en geç
1 dk sonra yaptığınız değişiklik web sayfasından gözlemleyebilirsiniz ayrıca
aynında diğer arkadaşın svn den kodu çekebilir / düzenleyebilir ( bu 1
dk süresi
o olayla alakalı değil )

Kodu gizlemek gibi bişiyle uğraşmak için ayrı tool kullanmanıza gerek yok
sadece bu ana makineye bağlanacak makineleri sizin ve arkadaşınızın ipsi
şeklinde ayarlarsınız sorun çözülmüş olur yani başkası bağlanamayacağı için
dosya/ kod da alamaz.

Geçmiş olsun

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/