[Linux-programlama] Re: Yanıt: Re: CVS + PHP

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Mon 10 Sep 2007 - 18:23:29 EEST

Ben biliyorum, ama kendime saklıcam. kimse erişemesin.

Bi kere cvs kullanmayın svn kullanın. İkisi farklı şeyler, amaçları aynı.

http://subversion.tigris.org/
http://svnbook.red-bean.com/en/1.4/index.html

Got Questions?

The Subversion Book and FAQ can usually answer most questions. You can also
ask on the users@subversion.tigris.org mailing list, or in IRC at
irc.freenode.net, channel #svn. (Note that the mailing lists are moderated,
so there may be a delay before your post shows up.)

vindozda nasıl kurulacağını oralardaki kaynaklardan daha net elde
edebileceğinizi düşünüyorum.

Pts 10 Eyl 2007 16:59 tarihinde, Guychmyrat Amanmyradov şunları yazmıştı: