[Linux-programlama] Re: CVS + PHP

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Mon 10 Sep 2007 - 16:51:14 EEST

Hazýr daha hýzlý bir yolu varmý bilemiyorum ama apache kurulu olan
ana makineye birde svn veya cvs sunucu kurarsýn. crontab'a yerleþtireceðin
ufak bir script ile belirli bir süredebir eðer revizyon sürümü bir önceki
revizyon sürümünden farklý ise apachenin htdocs dizinine svn deposundaki
kodu kopyalar. Bu sayede siz 2 arkadaþ kodu güncelledikten en geç
1 dk sonra yaptýðýnýz deðiþiklik web sayfasýndan gözlemleyebilirsiniz ayrýca
aynýnda diðer arkadaþýn svn den kodu çekebilir / düzenleyebilir ( bu 1
dk süresi
o olayla alakalý deðil )

Kodu gizlemek gibi biþiyle uðraþmak için ayrý tool kullanmanýza gerek yok
sadece bu ana makineye baðlanacak makineleri sizin ve arkadaþýnýzýn ipsi
þeklinde ayarlarsýnýz sorun çözülmüþ olur yani baþkasý baðlanamayacaðý için
dosya/ kod da alamaz.

Geçmiþ olsun

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/