[Linux-programlama] Re: Mootools İE Cahce Problemi

From: Azer Koculu (azer@kodfabrik.com)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 14:14:39 EEST

dediginiz gibi, bu problem linklerin sonuna onemi olmayan parametreler
girerek cozuluyor.karmasik parametrelerle ilgilenmek istenmiyorsa
soyle bir yontem kullanilabilir;

onmousedown="this.setAttribute('href',this.getAttribute('href').split('&refreshKey')[0]+'&refreshKey='+Math.round(Math.random()*999))">link
1</a>

mouse her down olusta href'in refreshKey'i olusturuluyor.mootools u
nasil yazdiginizi bilemeyecegim icin ornegi href icin yaptim, js
icinde de rahatca kullanirsiniz..

iyi calismalar

Azer Koçulu
http://azer.kodfabrik.com