[Linux-programlama] Re: Takım Çalışması - Kod Güvenliği

---------

[Linux-programlama] Re: Takım Çalışması - Kod Güvenliği

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Mon, 26 Nov 2007 21:04:15 +0200

Örnek Senaryo;

SVN'de ki depo adım emlak.
Dosyalarımı mevcut projenin çalıştığı apache(document_root) klasöründen
import ederek svn deposuna ekledim
Çalışma arkadaşlarımla beraber svn deposu üzerinde tüm güncelleme ve
düzenleme işlemlerini yapıyoruz.
Ama güncellediğimiz dosyaların internet üzerinde yayına anında geçmesi
gerekiyor.
Yani svn deposu ile apache document root klasörüm arasında bir
senkronizasyon olması gerekiyor.

Bunun için svn bana çözm sağlıyormu?

sağlamıyorsa, bunu çeşiti senkronizasyon araçlarıyla (rsync gibi)
halledebilirim ama svn deosunda güncelleme olduğunda rsync yi nasıl
tetiklerim bilmiyorum.

İyi Çalışmlar...

25.11.2007 tarihinde Onur Yerlikaya <onur.yerlikaya_at_linux.org.tr> yazmış: