[Linux-programlama] Re: Takım Çalışması - Kod Güvenliği

---------

[Linux-programlama] Re: Takım Çalışması - Kod Güvenliği

From: Onur Yerlikaya <onur.yerlikaya_at_linux.org.tr>
Date: Sun, 25 Nov 2007 23:32:31 +0200

On Sun, 2007-11-25 at 23:21 +0200, Mehmet Gürevin wrote:
> Öncelikle CVS ve SVN gibi sistemler hakkýnda bilgi sahibi olmadýðýmý
> söyleyerek baþlamalýyým.
>
> Senaryomuz þöyle;
> 5 Kiþilik bi yazýlýmcý kadromuz var. Sürekli PHP ve Zend IDE
> kullanarak kod yazýyoruz. Zend IDE'sinden cvs desteði olduðu için
> sözettim, hatta son versiyonu eclipse ile bütünleþik çalýþýyor,
> dolayýsýyla subversion sistemleriyle tümleþik çalýþmasý bakýmýndan pek
> problem çýkacaðýný sanmýyorum.
>
> 5 kiþi zend ide'sini kullanarak php kodlarý yazýyor. Ancak ben
> istiyorum ki sadece yetki verdiðim kullanýcýlar yetki verdiðim
> [...]

Selamlar,

Subversion ile ilgili detaylý dökümantasyonlarý incelerseniz tam size
ilaç olacaðýný söylebilirim.
Dosyalar zaten Subversion'da ayný zamanda açýlýp açýlmadýðýna göre
kontrolleri var. Eriþim haklarý ile ilgili düzenlemeleri de
ayarlayabiliyorsunuz.

Subversion dökümanýný iyi bir okumanýnýzý öneririm.

Ýyi çalýþmalar,
Onur Yerlikaya <Php Developer>