[Linux-programlama] SVN ve PHP Senkronizasyonu

---------

[Linux-programlama] SVN ve PHP Senkronizasyonu

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Mon, 26 Nov 2007 20:50:35 +0200

Daha önce listeye php ile geliştirme yaparken kod güvenliğimi nasıl
sağlayacağımı sormuştum. Onur Yerlikaya'nın svn önerisi tüm sorunlarıma ilaç
gibi geldi.
SVN sunucumu kurdum eclipse ile kodumuzu yazıyoruz.

Ancak, yazdığımız kodlar svn'nin deposuna gidiyor. Depoda güncellenen her
dosyanın benim belirttiğim adrese koplayanmasında sıkıntı yaşıyorum.
Örnek Senaryo;

SVN'de ki depo adım emlak.
Dosyalarımı mevcut projenin çalıştığı apache(document_root) klasöründen
import ederek svn deposuna ekledim
Çalışma arkadaşlarımla beraber svn deposu üzerinde tüm güncelleme ve
düzenleme işlemlerini yapıyoruz.
Ama güncellediğimiz dosyaların internet üzerinde yayına anında geçmesi
gerekiyor.
Yani svn deposu ile apache document root klasörüm arasında bir
senkronizasyon olması gerekiyor.

Bunun için svn bana çözm sağlıyormu?

sağlamıyorsa, bunu çeşiti senkronizasyon araçlarıyla (rsync gibi)
halledebilirim ama svn deosunda güncelleme olduğunda rsync yi nasıl
tetiklerim bilmiyorum.

İyi Çalışmlar...