[Linux-programlama] Re: SVN ve PHP Senkronizasyonu

---------

[Linux-programlama] Re: SVN ve PHP Senkronizasyonu

From: Deniz Dizman <deniz.dizman_at_gmail.com>
Date: Tue, 27 Nov 2007 12:11:12 +0200

merhaba, bahsettiginiz olayin isimi aslinda "continous integration" olarak
geciyor. Googleda belki bu konuda arama yaparak daha detayli bilgiye
ulasabilirsiniz.
PHP scripting dili oldugu icin benim uyguladigim cozum su sekilde:
kendi home dizinimine repo'yu checkoutluyorum ve bu /var/www altina bu
dizini gosterecek bir symlink atiyorum. Boylece bu dizini update ettigim
zaman web uzerindeki de en guncel surum oluyor.

dendiz
http://dendiz.blogspot.com