[Linux-programlama] Re: pygtk python öğrenmek?

---------

[Linux-programlama] Re: pygtk python öğrenmek?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Thu, 08 Nov 2007 13:57:12 +0200

Murat Ugur'un da belirttigi kaynaklar bulabilecegin turkce kaynaklardir.
Mustafa Baser'in kitabini kullandim , python dil yapisini, cozumlerini
ogrenebiliyorsun. Sana önerilerde bulunmamizi istediginden yaziyorum.
Yaklasik 1,5 yil once python ogrenmeye basladim. Yapmak istedigim
seyleri python ile suan yapabiliyorum. Sende ufak uygulamalar ile ve
konsol calismalariyla baslayabilirsin. Benimde ingilizce seviyem
intermediate(yukseltmeye ugrasiyorum :) ) en bastan beri python
dokumanlarini okumaya ve anlamaya calisiyorum . Ýlk yardim alacagim
yerdir. Senin icinde bu gecerli en efektif sonuca orada ulasacagin
asikardir. pythonda bazi seyleri yapmaya basladiktan sonra gtk konusuna
agirlik calismalarinda gtk kullanirsin.

Cozumunde zorlandigin sorulari suan yaptigin gibi yine buraya yazarsin
is birligi ile cozumleriz.

Ek yardim kaynagi : kullandigin mesajlasma programina (ubuntu
kullaniyorsan ornek pidgin (eski adiyla gaim)) irc hesabi olarak
irc.freenode.net ekleyip ##python-tr kanalina giris yaparak
kanaldakilerden destek alabilirsin.

iyi calismalar

Prþ, 2007-11-08 tarihinde 00:00 +0200 saatinde, Murat Ugur EMINOGLU
yazdý: