[Linux-programlama] Re: pygtk python öğrenmek?

---------

[Linux-programlama] Re: pygtk python öğrenmek?

From: Murat Ugur EMINOGLU <murat_at_murat.ws>
Date: Thu, 8 Nov 2007 00:00:26 +0200 (EET)

http://www.geocities.com/dinceraydin/python/indextr.html

Bir de pusula yayinciligin python kitabi var.

http://kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=68104&sa=29351548&session=29091785285983021213&LogID=
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=211651&productid=kpusula0029

> arkadaþlar merhaba,
> ben ubuntu 7.10 kullanýcýsýyým amacým pytk python(gnom python) ile
> çeþitli amaçalara yönelik windows ta ve linux ta çalýþan programlar
> hazýrlamak isityorum ancak python u hiç bilmiyorum ve açýkcasý
> ingilizcemde yeterli düzeyde olmadýðý içinde internetteki dökümanlarý
> pek kullanamýyorum. Ýnternet te bir kaç türkçe python kaynaðý buldum
> ancak bana yetmiyor,sizlerden ricam elinde python la ilgil türkçe kaynak
> olan arkadaþlar bunu benimle paylaþabilirler mi? yada bana bu konuyla
> iligili olarak lütfen bir yol gösterin.Çünkü ben gnom python (pygtk
> [...]

Bir Linux sitesi; fedoraturkiye.com
Benim icin; murat.ws
Fedora Turkiye E-Posta Listesi : liste.fedoraturkiye.com
---
murat_at_fedoraproject.org
---