[Linux-programlama] Re: pygtk python öðrenmek?

---------

[Linux-programlama] Re: pygtk python öðrenmek?

From: Timuçin Kýzýlay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Thu, 08 Nov 2007 10:28:30 +0200

Bunlara ek olarak en kýsa zamanda bir ingilizce kursu bulup
ingilizcenizi de ilerletmenizi tavsiye ederim. Programcý olmaya niyetli
iseniz bu iþte taþýma su ile deðirmen dönmez yani bu kadar çabuk yeni
teknolojilerin çýktýðý bir sektörde ingilizce bilmezseniz birþeyler
öðreneceðiniz kaynaklar çeviri yani ikinci el kaynaklar olur, her zaman
geride kalýrsýnýz. En azýndan konu ile ilgili teknik yayýnlarý anlayacak
kadar ingilizce öðrenmeniz sizin için çok faydalý olacaktýr.