[Linux-programlama] pygtk python öğrenmek?

---------

[Linux-programlama] pygtk python öğrenmek?

From: SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Wed, 07 Nov 2007 23:22:25 +0200

arkadaşlar merhaba,
ben ubuntu 7.10 kullanıcısıyım amacım pytk python(gnom python) ile
çeşitli amaçalara yönelik windows ta ve linux ta çalışan programlar
hazırlamak isityorum ancak python u hiç bilmiyorum ve açıkcası
ingilizcemde yeterli düzeyde olmadığı içinde internetteki dökümanları
pek kullanamıyorum. İnternet te bir kaç türkçe python kaynağı buldum
ancak bana yetmiyor,sizlerden ricam elinde python la ilgil türkçe kaynak
olan arkadaşlar bunu benimle paylaşabilirler mi? yada bana bu konuyla
iligili olarak lütfen bir yol gösterin.Çünkü ben gnom python (pygtk
python) öğrenmek isityorum
şimdiden herkese teşekkürler