Re: [Linux-programlama] C de deişken tanımlama

From: Ümit CAN (umit@dominant.com.tr)
Date: Thu 18 Jan 2007 - 07:12:21 GMT

Aslında yapmak istediğim bir data dan okuduğum verileri bir
değiskene atabilmek ama bu datanın büyüklüğü
farklı boyutlarda olucak her zaman standart bir size ı yok.Data
10 byte ta olablir 100000 byte ta olablir.Ben değişkeni çok
büyük tanımlayıp yaptığım programı
şişrmek istemiyorum.Datayı okuduktan sonra gelen
bufferın size ına göre değikenin size
ınıda ona göre büyütmek istiyorum.büyümezse eğer program
patlıyor.Bu şekilde bir problemim var sizce nasıl bir yol
izleyebilirim?