[Linux-programlama] yardımcı olabilirmisiniz?

From: sunsen (bsunsen@gmail.com)
Date: Wed 28 Feb 2007 - 11:24:40 EET

iyi günler...

toshiba öğretmen notebook'u var ve ona fedora 6 kurdum. ama güncelemede
sorun yaşıyorum yum sürekli hata veriyor veya kilitleniyor. internete
takılıyken kurayım de dim bu seferde kitlendi bikaçkere denedim her
seferinde başka bir sorun çıkardı. çihazın ısın masından kaynaklanıyordiye
düşündüm soğukken denedim yükleme uzun sürdüğü için zaten ısınıyor. yani
yine aynısı olacak güncelemeleri yapmadan kurduğumdada grub sorunluydu
yüklediğim cd den günceleyince düzeldi. bide cihazın wireless kartını
ayarlıyamıyom tanımamış sandım baktım tanımış ama kullanıma hazırdeğildiyor.
CD den çalışan başkabir linux dağatımında açtığımda Wireless sorunsuz
çalışıyor. Yardım edebilirmisiniz.

notebook'un özelikleri(centrino 1.6, 256 ram, intel paylaşımlı ekran kartı,
40 GB hardisk, Wi-Fi kart pwi2200)