Re: [Linux-programlama] yardımcı olabilirmisiniz?

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 28 Feb 2007 - 12:20:00 EET

On Wed, 28 Feb 2007, sunsen wrote:

> bide cihazın wireless kartını
> ayarlıyamıyom tanımamış sandım baktım tanımış ama kullanıma hazırdeğildiyor.

Lüften sırası ile aşağıdaki işlemleri yapın. Öncelikle kablo ile
Internete bağlanın. Bir konsol açın root olarak.

         rpm --import http://ATrpms.net/RPM-GPG-KEY.atrpms

/etc/yum.conf dosyasını açın. İçine:

[atrpms]
name=Fedora Core $releasever - $basearch - ATrpms
baseurl=http://dl.atrpms.net/fc$releasever-$basearch/atrpms/stable
gpgkey=http://ATrpms.net/RPM-GPG-KEY.atrpms
gpgcheck=1

satırlarını yazın.

Sonra

         apt-get -y install ipw2200-firmware-3.0-9.at

komutunu verin.

/etc/modprobe.conf dosyasına

         alias eth1 ipw2200

yazın. Sonra

         modprobe ipw2200

komutunu verin.

Bundan sonra kablosuz bağlantı yapabilirsiniz. (NetworkManager
kullanmanızı öneririm; kolaylık olur.)

--
Devrim GÜNDÜZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr