[Linux-programlama] Mysql kolon veri tipi

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Wed 28 Feb 2007 - 11:13:12 EET

Merhabalar,

Elimde raporların girildiği bir tablo var ve bu tabloya formdan servis raporu giriliyor. Bu tabloya bir kolon ekleyip servis veren elemanları girmek istiyorum. Servis veren eleman bir kişi de olabilir, birden fazla da... Formda servis veren elemanlar checkbox ile seçiliyor.

Tablo ya ekleyeceğim sütuna bu verileri implode fonksiyonu kullanarak ve virgül ile ayırarak bu servis elemanlarını girmek istiyorum? Sizce doğrumudur.

Doğru ise bu kolonun veri tipi ne olmalıdır.

Örnek.

Servis elemanları: Ali,Veli, Hasan

$servis_elemani = array('ali,veli,hasan');
$eleman = implode(",", $servis_elamani);

$slq = "insert into servis (eleman) values('$eleman');

gibi...

Yardımınız için teşekkürler...

Erdal