Re: [Linux-programlama] herkese merhaba

From: What you get is Not what you see (wyginwys@gmail.com)
Date: Mon 26 Feb 2007 - 13:41:07 EET

Merhaba
Listenin arsivini tarayarak bir cok sorunuza cevap bulabilirsiniz.
Bir iki sey soyleyeyim.
Linuxta alternatifler sinirsiz ve yapabilecekleriniz sizin hayal
gucunuzle sinirlidir.
Linuxta degisik dagitimlar vardir: distrolar.
Bunlardan istediginiz bi tanesini secip kurcalamalisiniz.
Size bir dagitim tavsiye etmek istemiyorum.
Bazilarinin isimlerini yazayim siz secin: Pardus,Ubuntu,Debian.Fedora Core,
Slackware,Gentoo,Gelecek...
www.linux.org.tr, www.belgeler.org , www.linux-sevenler.org gibi (ve
daha baskalari) Turkce
sitelerin disinda daha bir suru ingilizce siteyi de googledan bulabilirsiniz.