Re: [Linux-programlama] Ajax sonrası JS

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Sat 10 Feb 2007 - 00:53:29 EET

malesef bu sorunun çözümü yok, satır içi javascript çağrılarınızı
yaparken problem yaşamazsınız fakat script blokları içerisini eval
ettirmenin bir yolu yok, bunun için işlerinizi fonksiyonlaştırıp genel
sayfanızda tanımlayıp bunları satır içi çağırtarak bu sorunun üstesinden
gelebilirsiniz..

NURI AKMAN wrote:

> Arkadaşlar,
>
> Projemde ajax kullanarak bir PHP dosyasını çalıştırıyor ve sonucu
> ekranda gösterdiğim bir DIV bloğu içine koyuyorum. Buraya kadar sorun yok.
>
> Ajax'ın çalışıp O DIV'in içeriğini doldurduktan sonra bir JavaScript'i
> çağırmasını istiyorum. Fakat olmuyor :(
>
> Örneğin, herhangi bir sayfada <script> tag'ı içine yazılan bir kod,
> tarayıcı yükleme sırasında o noktaya geldiğinde otomatik çalışır.
> Veya, onload'a konulan bir JS fonksiyonu o script'i sayfa
> çağrıldığında tetikler.
>
> Ben, ajax ile bir sayfayı çağırmamın ve o sayfanın çalışmasının
> [...]

Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com