Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 09 Feb 2007 - 22:31:06 EET

LKD, bir kaç kişinin kendi istekleri ve arzuları doğrultusunda
yürütülüyor. Ben artık buna gönülden inanıyorum. Birbirine yakın olan
kişilerin kendi kurallarını koyduğu ve geri kalanın da buna uymak
zorunda olduğu, ukalalığın ve "dünyayı ben yarattım" tarzı yaklaşımların
topluluğu olmuş "maalesef".

Bunu yalnızca bir olaydan söylemiyorum. Bugüne kadar listeye attığım
başka konularda da saçma sapan, sorduğum soruyla alakası olmayan; belki
de kişilerin gün içindeki stresle kinlerini, öfkelerini listeye
boşalttıkları günlere denk geldim. Bilemiyorum.. Ama bu, benim yaşadığım
ilk olay değil.

Konuyu ilgiyle takip eden ve bunu belirten arkadaşlara teşekkür ederim.
Bu, bana "onu yapamazsın, bunu yapamazsın" diyenlere sanırım kapak
olmuştur. Sırf gelen cevaplar yüzünden kendi projemde bile demoralize
olabilmemi sağladıkları için de ayrıca teşekkür ediyorum. Eminim, bu
mesajdan sonra da ama kişisel günlüklerde, ama e-posta yoluyla bir
şeyler söylenecektir. Bu saatten sonra da ne denirse densin; herkes
kimin ne olduğunu biliyor.

Bilgi almak için kullandığım listelerde, kendimi böyle bir şey yazmak
durumunda hissettim. Diğer liste üyelerini rahatsız ettiysem özür dilerim.

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org

Atif CEYLAN yazmış: