[Linux-programlama] Ajax sonrasý JS

From: NURI AKMAN (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Fri 09 Feb 2007 - 00:53:03 EET

Ajax sonrasý JS

Arkadaþlar,

Projemde ajax kullanarak bir PHP dosyasýný çalýþtýrýyor ve sonucu ekranda gösterdiðim bir DIV bloðu içine koyuyorum. Buraya kadar sorun yok.

Ajax'ýn çalýþýp O DIV'in içeriðini doldurduktan sonra bir JavaScript'i çaðýrmasýný istiyorum. Fakat olmuyor :(

Örneðin, herhangi bir sayfada <script> tag'ý içine yazýlan bir kod, tarayýcý yükleme sýrasýnda o noktaya geldiðinde otomatik çalýþýr. Veya, onload'a konulan bir JS fonksiyonu o script'i sayfa çaðrýldýðýnda tetikler.

Ben, ajax ile bir sayfayý çaðýrmamýn ve o sayfanýn çalýþmasýnýn bitmesinin ardýndan acaba bir JavaScrip'i çalýþtýrabilir miyim?

Bana olmaz gibi görünüyor ama, eðer çözümü varsa beni büyük dertten kurtaracak :)

Þimdiden çok teþekkürler...

Sevgiler,
Nuri AKMAN