Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Güray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 14:10:51 EET

Alper konuya bu açıdan bakma sadece ...
İpin ucunu kaçıran çok fazla insan var .. Geyiğe çeviren insanlar da var.
Eskiden listelerde bu kadar farkli konu başlığı yoktu tabiki
Herkes bir listeye yazardı.
Sonuçta ne oldu?
Listeler ayrıldı...
Şu bir gerçek insanoğlu bir şekilde yönetilmeli.
Bu listede de işler bu şekilde
ve benim fikrim bu konunun yerinin burasi olmadığı yönünde
linux-programlama adına yazılacak bir konu değil gibi.
Sizde görüyorsunuz ki gelen cevaplar MSSQL ve .NET ile alakalı ???
Bunun üzerine siz oturun ve bir düşünün?
Gerçekten bu soru ve cevap beni ilgilendiriyor mu??
Beni de boş verin bu listedeki binlerce insanı ??
Onları da boş verin bu konu başlığını ???