Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 14:01:45 EET

Neden sürekli bu listelerde bir polemik oluşmak zorunda ? Yalnızca susup
insanların yardımlaşmasını sağlayabilir veya yardımcı olabilirseniz.
Konu bilginiz dışında ise susar, bir şey yazmazsınız. Ortada "liste
yöneticisi" vb sıfatlarla yazı yazılmasını gerektirecek bir durum yok.
Linux Programlama listesinde konuşuyoruz bir şeyler.. Ve ben de Linux
üzerinde Java ile yazılım geliştirmeye çalışıyorum. Geliştireceğim
yazılımın bağlanacağı veritabanı MS SQL olunca da bu listede soru
soramıyorum yani öyle mi ?

Gereksiz polemiklere girip insanları listelerden soğutmayın bence..

Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
http://raptiye.org

Devrim GÜNDÜZ yazmış: