Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 14:30:23 EET

Güray SATICI yazmış:
> Alper konuya bu açıdan bakma sadece ...
> İpin ucunu kaçıran çok fazla insan var .. Geyiğe çeviren insanlar da var.
> Eskiden listelerde bu kadar farkli konu başlığı yoktu tabiki
> Herkes bir listeye yazardı.
> Sonuçta ne oldu?
> Listeler ayrıldı...
> Şu bir gerçek insanoğlu bir şekilde yönetilmeli.
Listenin liste yöneticileri tarafından takip ediliyor olması son derece
önemli ve güzel birşey.
> Bu listede de işler bu şekilde
> ve benim fikrim bu konunun yerinin burasi olmadığı yönünde
> linux-programlama adına yazılacak bir konu değil gibi.
Konu bir linux makineden MSSQL kurulu başka bir makineye bağlanmak ile
alakalı. Bence bal gibi de bu listeyi ilgilendiriyor.
Yok eğer sizce ilgili değilse arkadaşımızı yönlendirebileceğimiz, linux
ve veritabanları konululabilecek daha uygun bir liste var mı?
> Sizde görüyorsunuz ki gelen cevaplar MSSQL ve .NET ile alakalı ???
.Net açık-kaynak kodlu sayılamaz mı artık?
Saygılarımla
Çağlar AKYÜZ