Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 13:53:16 EET

Merhaba,

On Tue, 6 Feb 2007, C. Sunguray [Net Bilisim] wrote:

> Bunun bir şikayet olduğunu nereden çıkardınız?

Liste yönetimi olarak konu ile ilgili görüş bildirdim. Budur.

> Ayrıca bu liste AKK listesi değil Linux listesidir.

Peki :-)

http://www.lkd.org.tr/tuzuk.php
http://liste.linux.org.tr/pipermail/liste-duyuru/2006-June/000004.html

> Birisi Linux üzerinde Oracle ile ilgili soru sorsa aynı tepkiyi mi
> göstereceksiniz?

Bilmem. Oracle en azından Linux'a kurulabiliyor. Farkı var mı sizce?
Oracle'ın geliştirme ortamı da Linux değil mi?

> Bence sizin tepkiniz MS ürünlerine karşı.

Bunu gizlediğimi sanmıyordum zaten :)

> Sizin LKD yönetim kurulunda olduğunuz biliniyor.

Konumuzla ne ilgisi var? Liste yöneticisi Devrim Gündüz olarak attım
iletiyi.

Eğer yönetim kurulunda olduğum ya da üye olduğum oluşumların hepsini
düşünecek olursam e-posta yazmamam gerekli.

> İstiyorsanız bu mesajı yayınlamayabilirsiniz.

:-) Bugüne kadar hangi listede böyle birşeyle karşılaştınız?

> Ama sizi bu tepkinizden dolayı kınıyorum.

Tabii. Bu tepkinizde de özgürsünüz.

--
Devrim GÜNDÜZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr