Re: [Linux-programlama] Java vs. MS SQL Server 2000 (Şaşkınım)

From: C. Sunguray [Net Bilisim] (csunguray@netbilisim.com)
Date: Tue 06 Feb 2007 - 13:37:12 EET

Bunun bir şikayet olduğunu nereden çıkardınız? Şikayetçi olan sizsiniz gibi
geldi bana. Ben Alper arkadaşıma katılıyorum. MS-SQL e Linux'tan bağlanmak
doğrudan Linux ile ilgili bir sorundur. Ayrıca bu liste AKK listesi değil
Linux listesidir. Birisi Linux üzerinde Oracle ile ilgili soru sorsa aynı
tepkiyi mi göstereceksiniz? Bence sizin tepkiniz MS ürünlerine karşı. Sizin
LKD yönetim kurulunda olduğunuz biliniyor. İstiyorsanız bu mesajı
yayınlamayabilirsiniz. Ama sizi bu tepkinizden dolayı kınıyorum. Mesaj
kirliliği yaratmamak için konuyla ilgili başka bir mail atmayacağım.
.
.