[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

---------

[Linux-programlama] Re: JSF (Java Server Faces)

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Tue, 18 Dec 2007 17:13:44 +0200

Selamlar,
Arkadaşların verdiği örnek siteleri inceliyorum =-O Bu gerçekten de
tadından yenmez bir şeymiş! Nasıl öğrenebiliriz? Nereden başlamalıyız?
Öncelikle Java mı öğrenmemiz gerek? Nasıl başlangıç yapabilirim?

Herşeyi bırakıp bunu öğrenmek gerek :)

Bir de dezavantajı var mıdır? Mesela hangi uygulamaları bununla
yazamayız? Genel bir soru oldu ama sadece fikir edinmek için soruyorum...

Teşekkürler,
Mucip:)

Bora Güngören yazmış:

> Merhaba,
>
> JSF ile web uygulaması yazıyorsunuz ki. Yani zaten Firefox üzerinden
> çalışıyor.
>
> Oracle'ın araçlarından önce belki de Eclipse WTP veya Rational
> Application Developer gibi ürünlerdeki JSF desteğine ve bir de Apache
> MyFaces projesine bakmakta yarar var.
>
> İŞleyiş mantığı şu. Sizin normalde web uygulaması olarak çalışan JSP
> uygulamanız var diyelim. Bu uygulama HTTP isteğini Servlet modelindeki
> istek yanıt Java nesnelerine çevirip sonra da HTTP bilen bir biçimde
> [...]

Saygılarımla,
Mucip:)