[Linux-programlama] Re: JSF

---------

[Linux-programlama] Re: JSF

From: Cafer ÅžimÅŸek <cafer.simsek_at_endersys.com.tr>
Date: Wed, 19 Dec 2007 00:49:24 +0200

Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga_at_gmail.com> writes:

> Selamlar,

Selam,

> Arkadaþlarýn verdiði örnek siteleri inceliyorum =-O   Bu gerçekten de
> tadýndan yenmez bir þeymiþ! Nasýl öðrenebiliriz? Nereden baþlamalýyýz?
> Öncelikle Java mý öðrenmemiz gerek? Nasýl baþlangýç yapabilirim?

Evet, Java bilgisi þart. Baþlangýç için herhangi bir Java kitabýný
kullanabilirsiniz. Ancak daha ileri aþamada JSF için kaynaklar gerekecek
ki bunlarýn pek çoðu maalesef Ýngilizce.

> Herþeyi býrakýp bunu öðrenmek gerek :)

O kadar büyütülebilecek bir mevzu deðil aslýnda. Ancak web için
gerçekten harika bir teknoloji. Tam anlamýyla olmasý gerektiði þekliyle
web programcýlýðý yapýyorsunuz JSF kullanýrken.

> Bir de dezavantajý var mýdýr? Mesela hangi uygulamalarý bununla yazamayýz?
> Genel bir soru oldu ama sadece fikir edinmek için soruyorum...

Kendinize ait sunucunuz yoksa hosting bulma konusunda sýkýntýlar
yaþayabilirsiniz, bu bence en büyük dezavantajý. Web'e yönelik herhangi
bir uygulamayý rahatlýkla JSF ile geliþtirebilirsiniz.

> Teþekkürler,
> Mucip:)

Sevgiler.

-Cafer