[Linux-programlama] Re: Php'ye Başlamak

---------

[Linux-programlama] Re: Php'ye Başlamak

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 06 Dec 2007 16:54:52 +0200

> Neyse benim dağıtım ismini sormamdaki amaç sallıyorun *buntu
> kullanıyorsanız php nin paket ismi sallıyorum phpXYZ
> pardus kullanıyorsanız sallıyorum pHpZYQ suse kullanıyorsanız yine
> sallıyorum PhPQYZ.rpm şekindedir diye tavsiyede bulunmak

abi maşallah ne sallamışın öyle aman dikkat bi yerler göçmesin :)

www.php.net çok ciddi bir kaynak. başka yerlerde debelenmeye gerek yok bile.
az ingilizce bu işi götürür. google'da sallasanız php+linuxa değer çok
şükür...

alternatifi olmayan işletim sistemi kullanmak bazen can sıkıcı oluyor yaw :)
tekel olup tekelci olmayan bir işletim sistemimiz olduğu için ne kadar
şükretsek azdır...
kolay gelsin....