[Linux-programlama] Re: Php'ye BaÅŸlamak

---------

[Linux-programlama] Re: Php'ye BaÅŸlamak

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 16:10:00 +0200

Þu daðýtým iyidir þu kötüdür diye bir flame baþlatmak asla istemem
(belkide bu listede bunu yapmak
isteyecek son kiþiyimdir ).
Daðýtým olarak ihtiyaçlarýnýzý hangisi en iyi þekilde karþýlýyorsa ,
hangisinin izlediði politika hoþunuza
gidiyorsa onu seçersiniz. Sonuçta hepsi geriden de gelse saniyelik
güncellemeleri aksettirsede hepsi
linuxtur.

Neyse benim daðýtým ismini sormamdaki amaç sallýyorun *buntu
kullanýyorsanýz php nin paket ismi sallýyorum phpXYZ
pardus kullanýyorsanýz sallýyorum pHpZYQ suse kullanýyorsanýz yine
sallýyorum PhPQYZ.rpm þekindedir diye tavsiyede bulunmak
içindi.

Evet php nin web sayfasý php.net ( hatta dokümantasyon sayfasý =
http://www.php.net/manual/en/ )
o sayfadan php dökümantasyonuna ulaþabilirsiniz ama boþ yere php nin
kaynak kodlarýný derlemekle zaman kaybetmeyin derim
onun yerine kullanmakta olduðunuz daðýtým tarafýndan hazýrlanmýþ
paketleri kullanýn.

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/