[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 14:02:53 +0200

Epey bereketli bir konu :)
Aslında ben php ile geliştirdiğim web uygulamalarına kullanıcı
tarafında bir arabirim arayışındayım.
Yazdığım kodun gizlenecek bişeyi olmayacağı için GPL olmasında bir
sakınca yok, lisans çıkkını eleyebiliriz.
Daha önceki tecrübelerimden yola çıkarak, bir platform seçerken
imkanlardan çok kısıtlamalar ve sorunlara bakmak gerektiğini
biliyorum. O yüzden özellikle çıkabilecek sorunlar nelerdir diye
sordum.
Sözün özü, her iki ortamda da başıma gelebilecekleri öğrenmek istiyorum.

Teşekkürler,
Osman