[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 14:14:22 +0200

Bize sadece karanlýk bir oda gösteriyor ve içinde biþi aradýðýnýzý
söylüyor ve yardým istiyorsunuz
ama ne odanýn boyutu ne aradýðýnýz þey konusunda bilgi vermiyorsunuz.

Þöyle izah edeyim eðer uygulama sunucunun bulunduðu yerde koþacak ise
PHP-GTK ( http://gtk.php.net/ ) ile rahatlýkla sorununuzu halledebilirsiniz
yok benim program kullanýcý tarafýnda daha doðrusu client tarafýnda çalýþacak
diyorsanýz QT , GTK+ veya diger alternatifler arasýnda seçim yapmanýz
gerekecek.

Öncelikle bu programý hangi dilde yazmayý düþündüðünüzü öðrenebilir miyim ?
Bu arada QT nin diðer diller için bindingsleri mevcut yani sallýyorum Java için
Python için , C için , Perl için ,..

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/