[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 12:47:25 +0200

06.12.2007 tarihinde Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu_at_gmail.com> yazmýþ:
> Selamlar,
>
> QT ve GTK ile ilgili araþtýrma yapýyorum. Aþaðýdaki sorulara cevap
> vererek bana yardýmcý olur musunuz?
> m$ ve linux ortamlarýnda masaüstü programlar yazmak için hangisini
> kullanýyorsunuz?
> ne gibi zorluklarla karþýlaþtýnýz?
> donaným, iþletim sistemi vb baðýmlýlýklarla sorunlarýnýz oldu mu?
> php, mysql ve web servisleriyle ilgili sorunlarýnýz oldu mu?
>
> Þimdiden teþekkürler,
> Osman

Hangi ortam için geliþtirdiðinize göre yapýn seçiminizi. sadece KDE
için geliþtiriyorsanýz Qt daha iyi bir tercih olacaktýr (KDE4=Qt4
benzeri bir durum var), ama hem KDE, hem de GNOME için
geliþtiriyorsanýz GTK daha iyi bir tercihtir. Windows için
geliþtirirken de ayný þekilde. Grafik arayüz ile internet
teknolojileri arasýndaki baðlantýyý kuramadým?